Müügitingimused

Müügitingimused

Jalgadehooldus.ee internetipoe (edaspidi e-pood/müüja) omanikuks on Fit-Spirit OÜ (registrikood 12959469), registriaadress on J.Sütiste tee 33-73, Tallinn, 13414 (edaspidi müüja).

1. Üldtingimused:

1.1. Ostja ja müüja vahel sõlmitakse e-kaubanduses leping sidevahendi abil VÕS § 52 alusel.

1.2 Lepingu tingimused kehtivad e-poest kaupade soetamisel ning loovad kliendi ja müüja vahel õigussuhte. Lisaks nendele tingimustele reguleerivad lepingut ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Müüja jätab endale õiguse muuta lepingu tingimusi ühepoolselt. Kõik muudatused avaldatakse e-poe lehel. Ostja vastutab igasuguste muudatustega tutvumise eest e-poe lehel. Kõik muudatused jõustuvad kohe pärast asjakohase teabe avaldamist e-poe lehel. E-poe igasugune autoriseeritud kasutamine ostja poolt peale muudatuste jõustumist tähendab, et ostja on muudetud tingimustega nõus. Juhul, kui ostja ei ole muudatustega nõus, kohustub ta e-poe lehe kasutamist lõpetama.

1.4. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

2. Informatsioon hindade kohta

2.1 Kõik e-poes olevad hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.  

2.2. E-poes olevad hinnad võivad tahtmatult erineda Eesti Juveeli kauplustes olevatest hindadest.

2.3. E-poes müügil olevate kaupade hinnad on näidatud kaupade juures.

2.4. Müüja jätab endale õiguse muuta e-poe müügihindu. Need muudatused avaldatakse e-poe lehel.

2.5 Kui tellimus oli vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, reguleeritakse ostja ja müüja vahelisi õigussuhteid nende tingimustega, mis kehtisid tellimuse vormistamise hetke seisuga.

3. Informatsioon toodete kohta

3.1. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest.

3.2. E-poes esitletud kaubad on reeglina laos olemas. Määratud kaupade olemasolu ei ole garanteeritud seoses võimalike e-poe tehniliste probleemide esinemisega.

3.3. Juhul, kui klient esitab tellimuse puuduvale kaubale , ei ole e-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub e-poe töötaja kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab kliendile ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib sobiva toote, selle koguse ning vajutab “Lisa korvi” nupule.

4.2. Ostukorv annab Teile ülevaate Teie poolt välja valitud toodetest ning nende kogumaksumusest, millele lisandub saatmiskulu, v.a juhul kui olete valinud kättesaamise kohaks ise järele tulemise aadressile Pirni 7-42. Peale toote lisamist ostukorvi võite e-poest veel teisi tooteid juurde valida. Kui olete toodete valimise lõpetanud, saate siseneda ostukorvi klikkides lehe ülemisse parempoolses servas olevale ostukorvi ikoonile lausele. Sisenenud ostukorvi, kontrollige üle valitud tooted ja nende kogus.

4.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nupul “Mine maksma“, misjärel suunatakse klient tellimuse vormistamise lehele.

4.4. Edasi tuleb täita tellimuse vorm, sisestades vajalikke isiku- ning tellimuse andmeid. Valida makseviis. Pärast nõutud väljade täitmist on klient kohustatud andma oma nõusoleku isiklike andmete töötlemiseks ning kinnitama, et ta on tutvunud tingimustega ning isikuandmete töötlemisega. Vajutada nuppu „Esita tellimus“. Kliendile saadetakse meilile tellimuse kinnitus, mille alusel saab arve tasuda.

4.5. Klient kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Fit-Spirit OÜ ei vastuta kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise/ kohaletoimetamise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.6. Arvega tasumisel saadetakse arve kliendi meilile koheselt peale tellimuse kinnitamist. Tasuda saab pangaülekandega arve alusel Fit-Spirit OÜ pangakontole. Ülekandega tasumisel märkige kindlasti selgitusse arve number. Müügileping loetakse sõlmituks siis, kui asume tellimust täitma ja arve on tasutud.

4.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida selle laos puudumise tõttu või mingil muul põhjusel, edastatakse ostjale esimesel võimalusel vastav teavitus ning tasutud raha tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva alates teavituse edastamise hetkest.

4.8. Müüjal on õigus tühistada tellimused, mille eest ei ole tasutud 2 päeva jooksul.

5. Kauba kohaletoimetamine

5.1. Ostu asutakse täitma peale arve summa laekumist. Pakid tarnitakse hiljemalt 3-5 tööpäeva jooksul kui ei ole toote juures märgitud teisiti.

5.2. Kaupade ostmisel on võimalik valida eri transpordiviiside vahel. 

5.3. Pakiautomaadi puhul märkida kindlasti õige telefoninumber ja valida endale sobivaim pakiautomaatide asukoht.

6. Isikuandmed ja privaatsus

6.1. E-poes kasutatakse ostja esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemisel ja kauba saatmisel ostjale.

6.2. E-pood edastab isikuandmeid kaubavedu korraldavale ettevõttele kauba ostjale kohaletoimetamiseks.

7. Tellimuse muutmine

7.1. Kui olete juba tellimuse esitanud, kuid soovite seda muuta või tühistada, saatke palun vastavasisuline e-kiri aadressile info@jalgadehooldus.ee hiljemalt ühe päeva jooksul. Kirjas palume kindlasti täpsustada tellimuse number. Hilisemaid muudatusi pole kahjuks alati võimalik teostada. 

8. Pretensioonide esitamine

8.1. Fit-Spirit OÜ vastutab e-poes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest. Probleemide ilmnemisel palume pöörduda meie klienditeeninduse poole edasiste juhiste saamiseks.

Klienditeenindus: E-R  9.00-16.00 info@jalgadehooldus.ee.

8.2. E-poest müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.

8.3. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

8.4. Müüja vastab tarbija esitatud kaebustele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

8.5. Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on kliendil õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, müüja. 

8.6. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

9. Kauba tagastamine

9.1. Teil on õigus tellitud toode 14 päeva jooksul ümber vahetada või tagastada. 14 päeva tähtaeg algab alates toote kättesaamisest.

9.2. Taganemiseks on vajalik kliendil saata taganemise avaldus e-posti aadressile info@jalgadehooldus.ee

9.3. Müüja kannab tagastatud toote/toodete kulu tagasi kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse laekumisest. Klient on kohustatud tagastatud kauba toimetama müüjani 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. Kui Tooted ei ole nimetatud tähtaja jooksul müüjani jõudnud, pikeneb tagasimakse tähtaeg päevani, kui tooted on müüjani jõudnud. Tagastatav Toode ei tohi olla kasutatud, rikutud, samuti määrdunud või muude kasutamisjälgedega. Toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – juhend jne).

10. Vastutus

10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

10. Muud tingimused

10.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

11. Klienditugi

11.1. Klienditeenindus: E-R  9.00-16.00 info@jalgadehooldus.ee.